Tisdag...

Idag har det regnat som tusan.
Tyckte mig höra en åsksmäll förut oxå, men blev inget
mer som tur va.. :S
Tiden gick fort på jobbet, sluta redan 14.45 idag,
så va hemma strax före halv fyra..
Va inte igår som man sluta å kom hem såå tidigt.
Så det va riktigt skönt. =)
Gjorde mig en tur upp té mamms å papps å fick mig kaffe
å snoza lite med lilla Molly! =)
Resten av kvällen blir bara å slappa.
Dagens "outfit"  (invigde äntligen tröjan från
Gina Tricot..va nog några månader sen jag köpte den..haha)
"oskyldiga looken"  =)
Va gör man inte för lite godis.. ;P
Lägg märke till den söta scarfen som mammi
köpt té henne (sitter fast på halsbandet).. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0