Hockey!

Idag efter jobbet blev det 20 minuters Anna-Zumba.. ;)
Ska tillägga att efter gårdagens "pass" så har jag faktiskt haft lite träningsvärk idag,
så nått bra måste det ha varit (!?)..*Hoppas*.. ;P
Och innan jag drog iväg för Hockey-kväll med mammsen,
så hann jag med å tvätta 2 maskiner! ;P
Efter en sväng in på ICA för å handla lite kattmat å frukost té mig (inför imorrn)
så va jag äntligen på väg för å se Hockeyn..
Eller äntligen é väl synd kanske å säga, eftersom FBK åkte på stryk emot
Hv71 borta..6-3 sluta matchen.. =/
Men jag hade trevligt/mysigt sällskap av mammsen å Molly iaf! 
 
 
Sötizzen
 
Va inte lätt å få en bra bild på oss
(Molly som inte orkar va still,
å en annan som förstör alla kort..
men detta får väl duga då! ;P..)
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0