Munkfôrs

Igår efter jobbet fick jag slänga ihop en kaka som
jag kunde bjuda till kaffet..eftersom igår var det Tisdag = DH-Kväll! =)
Va inte hela gänget denna gången heller, va bara Cissi & Petra som kunde komma,
men vi hade det trevligt ändå! ;P
Fast jag sakna er andra oxå! Hoppas det passar alla nästa vecka istället! ;)
Idag efter jobbet tog jag tag i städningen här hemma, storstäda sovrummet.
Va inte igår man dammtorka där nö.. fy bubblan.. =P
Men gött nu när det é gjort..dock hann jag inte med så mycket mer,
hamna i massa "pappersarbete" efteråt...
E lite dålig på å sätta in papper i pärmar efter att jag betalat alla räkningar m.m
Så då har man mycket å ta igen sen istället..Måste skärpa mig på det där känner ja..! =P
Höll på tills klockan va 21.00..där fick det va "färdigstädat" för idag,
för klockan 21.00 visa dom på 1:an ifrån Munkfors (och även Sunne)!.. =)
Fredrik Lindström som har varit här i Munket å hälsat på för
å filma massa olika dialekter som finns i detta land!
Haha, va roligt... shit va fint dom filmat oxå då,
från forsen m.m..så fint sö! =)
Här kan man se ett litet klipp från kvällens program! =)
Avslutar med Munkfôrs låten oxå da! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0