Härligt väder ute!! =D

Igår va det ju jätte härligt väder ute (även idag)! =)
Iigår morse så satte jag mig
ute på balkongen å sola! Brände fejjan lite.. ;P
Orka kanske sitta i högst 2 timmar sen höll jag på å smälta bort,
så in i duschen, sen fixa mat å sen bege mig hem té mina älskade päron! =D
Jag å Mammi tog med oss Molly på en promenad i skogen.
Va ju som sagt jätte gött väder ute. =)
Va kvar där till kvällen, så gött å kunna sitta ute på backen.
Skulle inte va fel om en bodde i ett hus istället för i en lägenhet (keep dreaming).. ;P
 
Söta Molly har lärt sig å gå på bakbenen..så gulli sö! =)
 
Idag har jag varit in té arbetskamrat å hälsat på b la
denna sötnosen..bara några veckor gammal.. sö gullig! =)
 
Titta så smååå!!  =)
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0