Blää

Precis stått å torkat ur bilen från spyor. =(
Va snäll å hämta upp några kompisar från en fest, å en utav dom hade visst 
få i sig för mycket. =/
Hoppas jag fick bort allt nu..å att det inte lukten blir kvar..
Har ingen aning va man ska ta för medel utan tog det som fanns hemma.
Tips någon, Please!?
Har tur som hade bilklädseln så det mesta hamna där,
så nu körs en maskin..ingen sömn inatt heller tydligen..*suck*.. =(
Ujj jag som är så vimmelmagig av mig va själv nära å spy
några ggr (sylukten sitter kvar i näsan).. =S
 


Kommentarer
Carolina Tanneståhl

Usch då...inge kul... :(

Svar: Nää det var det verkligen inte, va rätt trött å lett inatt när jag fick stå å göra detta.. =S
Anna

2012-10-07 @ 09:30:39
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0