*Puh*

Gjorde mig en tur upp té mamms å papps imorse 
för å se om de hade nått bra medel hemma till
bilen..va ganska nervös att det skulle stinka spyer när jag hoppa 
in i bilen, men som tur va så kände jag inget..*puh*..  =P
Har iaf satt en burk med ättika en stund på bilgolvet (läste att det skulle va bra mot sån lukt).
Annars har jag agerat hundvakt till Molly idag från 13-18 (då päronen 
va på 70-års kalas).. Hade med henne hem till mig en stund,
och det gick bra, va mycket å gå å lukta på (lukta väl katt, Gizmo va ute just då).
Fast sen när han kom in så höll jag henne i koppel för säkerhets skull,
hon e ju så nyfiken å vill rusa fram till han å jag vill inte ta risken
att han ger henne en höger tass... ;P
Men han va så snäll så.. =)
 
En trött Molly efter en massa flängande hit å dit.. =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0