Semestern fortsätter...

...Förra veckan på Torsdag så va jag hem té fina Madde
å hälsa på, hon bjöd på kaffe å en massa kakor.. =)
Denna gången va lilla Lovisa vaken så jag fick hålla henne 
en stund, iaf tills det va matdax igen..typ.. =)
Och lilla Leo bjöd på underhållning som alltid..*sötnosen*.. =)
 
Fredan åkte jag hem till den Underbaraste <3
På kvällen drack vi några öl, hans bror + tjej kika in å sen 
gick vi vidare till puben där en trubadur sjöng för fullt. =)
Har varit hemma hos han tills igår (kom hem vid tolv inatt),
så vi har hunnit med en hel del dessa dagar. ;)
Han har b la visat mig runt lite där han bor, blivit lite shopping,
käkat mat ute å en massa filmer har vi oxå hunnit med.. 
Har ju regnat en del de senaste dagarna så.*myysväder*.. ;P
Har varit 5 helt underbara dagar! <3
 
 
Idag har jag vart lite rastlös.. tråkigt å sitta hemma själv,
så gjorde mig en tur hem té Fiselusen å fick mig en köpp kaffe <3
Sen blev det en tur hem té mamms å papps å fina Molly,
där blev man bjuden på mat..bortskämd? Vadå? Jag?.. =P
Har även hunnit med lite städ å tvättning här hemma nu på kvällen. :)
 
*Längtar tills imöra*  =)
 
 
 Happy Me! =)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0