Smälter...

Idag har jag vart med om nått otroligt fint,
blev helt rörd. ;)
Höll på för fulla muggar här hemma å fixa å dona,
hade precis gjort klart 3 plåtar med fröknäckebröd
och gick ut å satte mig på balkongen en stund,
då får jag ett samtal & en stund senare ringer det på dörren,
det var blombudet (från Blomsterboden)! =)
Jag hade fått en massa röda rosor från den underbaraste kille jag nånsin
träffat! =)
Va tvungen å sätta mig ner vid köksbordet, kollade blommorna & det fina kortet
å tårarna började bara å rinna.. 
Detta va verkligen det finaste nån någonsin gjort för mig! 
Blev verkligen rörd!  :)
 
 
<3
 


Kommentarer
Carolina

Så fiiint! Försökte ge Fredrik en hint om samma sak, men den gick nog inte fram. :p Är så glad för din skull! Antar att det känns bra mellan er o att ni ska ses igen (snart)? ;)
<3

Svar: Ja finns verkligen inga ord som kan förklara hur glad jag blev! ;DHaha, jasså du får kanske göra ett nytt försök.. ;)
Det känns jätte bra! Har varit hos han sen i fredags (kom hem inatt) & imorrn kommer han hit! :)))
<3
Anna

2013-08-08 @ 08:04:58
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se
Magdalena

Gud va härligt gumman! Visste inte ens nånting. Men du är sååå värd detta. :) <3

Blir inte så lite avis heller vill jag lova...

Svar: Tack Gumman! <3 =)Du é oxå värd sånt Finis! <3
Anna

2013-08-08 @ 23:43:10
URL: http://lurvaandthecity.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0