Fredan..

I Fredags efter jobbet, va jag ganska så trött,
somna nån timma på soffan å vakna nån gång efter 20-tiden.
Hade några samtal missade + sms när jag vakna... =P
Det va folk som ville ha med mig ner té stan på fest..*igen*.. =)
Jag é ju inte så svårövertalad (oftast) så det va bara å stressa in i duschen,
fixa fäjset + frissen å leta fram kläder..
Och jag hann, på ca 45 minuter.. från yrvaken té partyklädd..*haha*..
Vi starta kvällen på "Bishops Arms" med några öl å lite käk, sen
drog vi vidare té "Pitchers"..Hade en riktigt rolig kväll med dom Bästa! =)
 
 
*Livet är en fest*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0