Nääää se det snöar.. =/

Igår efter jobbet va jag hem té Petra på fika tarjing.
Det va trevligt..satt å planera även lite inför helgen..= )
 
Och idag har man haft en ganska hård dag på jobbet, börja
ju å snöa ganska möe igår å har fortsatt i stort sett hela dagen i idá,
så det har vart ganska moddigt på vägarna vill jag lova,
fast det va bra plogat på de flesta ställen.
Dock va det jobbigt åt ögonen eftersom ALLT va vitt, va som man knappt
såg vägen till slut.. :P
Men det gick bra..Hade även APT efter jobbet.
Sen har jag haft Cissi här på fika när jag kom hem. =)
Nu blir det å gå & lägga sig å ladda för en ny arbetsdag.
 
*Ta det lugnt där ute i snöyran*  ;P
 
Så mycket snö hade det kommit redan igår kväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0