Stiftelsen!

I fredags var jag ledig från jobbet. :)
Hade en slappdag å laddade upp inför kvällen.
För då åkte jag & Ida med MartinK-stad på "Stiftelsen".
Shit vad jag har längtat efter denna dagen, beställde väl
biljetterna té mig å Ida i November nån gång tror ja.
Men till slut så var dagen kommen..*jäjj*.. =)
Åkte strax före 19.30 så vi hann med några öl även på Nöjes
innan uppträdandet (trodde vi skulle få stå i lång kö..men inte som tur va)
som skulle börja kl 22.00.
Uppträdandet va riktigt bra!! =D
Åkte från Nöjes tidigare än stängningsdax å köpte oss mat innan
hemfärd... =)
 
Kvällens "outfit"
 
Taggad till tusen!! 
 
Showen har börjat! =)
 
Stiftelsen
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0