Helgen!

I fredags kväll va jag hem té brorsan & Adde å kolla på hockeyn.
Sen begav jag mig hem té Pocca & Tjabo,
för där va fina Johanna & hälsa på. =)
Vi tog oss några öl, satt å snacka å lyssna på musik. =)
Begav mig hem vid 2-tiden..
Och tur va nog det, för vid 3-tiden på natten hade det tydligen vart värsta
bråket här i trapphuset, så både poliserna & ambulansen hade vart hit.  :-O
Själv låg jag å sov som en stock, inte hört nånting..!!??
Snacka om å sova tungt asså!
Fast jag é nog glad för det, av vad man hört av grannarna..
Då hade nog jag blivit livrädd.. =/
Såg inte alls trevligt ut på lördan när jag klev ut genom dörren,
blodfläckar på golvet, på väggarna å även på min dörr + glas- splitter på golvet! =/
*Usch*
 
Sen på lördan följde jag med mamms å kolla på Jonas när
han spela innebandy..de mötte Sunne & det va väl kanske inte den roligaste
matchen å gå å kolla på (de fick storstryk..haha).. =P
Efter matchen åkte jag hem, slängde i mig mat, plocka upp Cissi,
Jenny & Johanna & åkte hem té Petra å gratulera henne på 30-års dagen!
*Grattis igen Gumman* 
Även Fiselusen va där! =)
Vi blev bjudna på kaffe & en jätte god tårta som hon bakat..*mums*.. =)
 
Sen å kvällen så dela jag & Cissi på en pizza & kolla på en film! 
Gött med en lugn kväll! =)
 

Idag söndag har jag bara gjort det nödvändigaste, tagit ett varv
i lägenheten med snabeldraken, tvättat, fixat mat & diskat typ.
Blev en bra film som avslutning på denna dagen. ;)
 
Nu blir det å ta kvällen..man har ju en ny vecka framför sig! =)
 
 


Kommentarer
Johanna

Var så kul å träffa dig vännen.

Svar: Ja detsamma Gumman! =)Hoppas det inte dröjer allt för länge tills nästa gång! =/
Och så förväntar jag mig Världens utflyttningsfest snart! ;)
Gick det bra idag förresten? =)

*Kraam* <3
Anna

2013-01-21 @ 21:49:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0