Söndan

I söndags var det oxå fullt upp..typ..
Upp kl 9.30 för vid kl 13.00 så var det dax för dop 
i Kils kyrka.. min kusin Lars har ju blivit pappa. =)
Va förvånad att jag inte kände mig bakis (det blev ju lite mer
öl än jag tänkt mig på lördan..haha).
Men det va gött å inte va bakis..lite trött va man ju, men det
va väl inte så konstigt eftersom vi kom hem vid antingen halv 4 eller halv 5..
Har inte så stor koll där.. :P
Anyway, dopet va jätte fint å vi blev bjudna på kaffe å tårta efteråt.. =)
 
På kvällen va jag på Bio här i Munket med några goa vänner!
Vi kolla på filmen "Mammas Pojkar" som va jätte rolig! =)
 
Detta va min helg d! 
Hoppas ni haft en bra helg ni oxå! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0