Bröllop!

I lördags va jag på Bröllop. =)
Fina Helena på mitt jobb fick sin prins Daniel! ;)
Allt va så himla vackert! <3
Blev helt rörd! :)
Bröllopet hölls till i Lysviks kyrka & sen va middagen/festen i Rottneros Park,
"Spegelsalen"!
Blev bjudna på välkomsdrink när vi kom dit å minglade lite.
Sen när bröllopsparet anlände blev det 3-rätters i det jätte fina uppdukade rummet.
Blev mycket blandning av dricka kan jag lova.. Först välkomstdrinken, sen vitt vin
till förrätten, rött vin till varmrätten å senare blev det en å annan drink, dooleys
& öl... haha, ja att man inte mådde sämre igår é helt otroligt! ;P
En jätte trevlig kväll med mycket skratt, rolig underhållning & ett å ett annat rörande
tal... :)
 
Inbjudningskortet (som gjorts på Calligraphen)  ;)
 
Min fina hårstylist för dagen i ära! :)  <3
 
Resultatet  =)
 
Med sjalen på
 
Klänningen som jag fick låna utav Cissi, upptill hade jag en vit sjal.
 
Närbild
 
Det vackra brudparet! =)
 
Fin bil åkte de i oxå! =)
 
Här höll vi till på kvällen! =)
 
Spegelsalen
 
Här satt jag & mitt härliga gäng. =)
 
Förrätten som va jätte god! =)
(tyvärr glömde jag ta kort på varmrätten & tårtan).. =P
 
Dessa fina grabbar underhöll oss under kvällen..Riktigt bra va de  ;)
 
Underhållning va det ja! ;)
 
Bröllopsvalsen! =)
 
 
 
 
En helt oförglömlig kväll!! =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carolina

Så fin du var! Klänningen blev ju perfekt! :) <3

2013-07-16 @ 08:18:52
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se
Anna

Tack Vännen! :) <3

2013-07-16 @ 19:43:05
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0