Semestern hittills...

4 dagar har redan gått utav semestern..
Jag bjuder på lite bilder på vad det är jag har gjort hittills.. ;)
 
Har haft kanonväder så legat i en solstol hos mina päron
med denna sötsaken som sällskap.. ;)
 
Hela familjen har vart samlad rätt mkt (vi har alla semester nu så)
så vi har grillat. Pappsen fixa köttet
 
Resultatet..såå j*vla gott! =)
 
Efterrätt; Grillad banan med glass..*mums*..
 
Plockat smultron
 
Spanat på moln..här seglade ett hjärta förbi.. ;)
 
Spelat kubb på Mösen  =)
 
Varit å hälsat på Camilla & lilla Elsa, & efter några timmar på beachen (ska även tilläggas
att jag tagit årets 1:a dopp!..wohoo)...
 
..va vi till "ostgården" (? eller va den heter) i Sörby.
 
Där fick det bli deras hemgjorda glass & kaffe..*gott*..
 
Det va rena djursafarit..där fanns b la flera tuppar..
 
 3 gåsar
 
Getter (och även kaniner å säkert en massa andra djur som jag missa...haha)
 
Har även hälsat på Madde & hennes familj.. =)
Katten har att växt sen sist.. ;)
 
Hjälpt Cissi sätta ihop en våningssäng till
Julia (med hjälp av Grymma oxå såklart)
 
Och idag har vi firat Adde, som fyller 13 år till veckan!!
Hallå vart tar åren vägen!!? :P
 
Han hade beställt en sådan tårta till kalaset.. (från Cafe Punkten..den va jättegod)
 
Jag! 
 
 
 
Det va lite av vad jag hunnit med hittills...
......fortsättning följer... ;P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0