Sommartider Hej Hej! =)

Njuter av semestern så har inte haft tid å blogga..
Men ska uppdatera lite snabbt (åskan mullrar på utsidan..*uuj*).. :/
 
I fredags efter jobbet for jag hem å gjorde
mig iordning för kvällens bravader. =)
 
 
För då bar det av ner till Karlstad, Mariebergsskogen på "Gyllene Tider"..*wohoo*.. =)
Vi hade hyrt en mini buss för 16 personer som vi sedan åkte ner i.
B la så va det jag, Martina, Anna H, Jenny & Tjabo
& såklart några andra bekanta.. =)
Va en riktigt rolig kväll med ett bra uppträdande.
Även brorsan &:co va där nere.. =)
 
Jag & Martina på vägen ner  =)
 
Jag & Jenny på utsidan  =)
 
"Munkforshörnan"
 
Martina, Anna & Sophia
 
Scenen & Folk
 
Brorsan
 
Nu börjar det...
 
Gyllene Tider! =)
 
Jaaa...12000 pers stod det i tidningarna =)
 
Gyllene Tider
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0