Än är inte helgen slut! ;)

Igår kväll kom fina Petra hit. =)
Vi drack lite vin, tarja å sen sjöng vi till dom nya
spelen på wii:et! =)
En riktigt trevlig kväll med mycké skratt! =)
 
Idag har jag sovit ut ordentligt (tänker inte tala om
när jag gick upp..*haha*).
Haft en riktig slappardag, legat i min sköna soffa å kollat på svt:s 
serier som de lagt ut på deras hemsida! =)
Har ju vart ett riktigt stanna -inne -mysa -väder idag ändå så. :P

Och det bästa är att än är inte helgen slut, 2 hela lediga dagar kvar!! :P
 
 
 En utav låtarna som sjöngs igår..
Känner ni igen den? ;)
 
Eftersom jag gick upp så sent idag fick det bli en ordentlig brunch! =)
(äggröra med falukorv & tomater i + bacon..*nam nam*)..
 
Nu; Tebax till soffan å mölja lite fler avsnitt utav "Rederiet".. =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0