Helgen som va..

Har haft en lugn helg! :)
Gått upp vid 8.30- 9-tiden båda dagarna.
lör morron käka jag en ordentlig frulle å åkte upp te Mamms å Papps å sola. :)
Va fint några timmar, sen blev det lite åska (mullra till nån gång) & världens ös regn.. :(
Jag å mamma mös ner oss i en varsin filt å kolla lite Tv..
På kvällen gjorde jag mig en tur hem te Martina å fick mig kaffe.. :)

söndan blev det en tur dit (mjönäs) igen för å sola.. Tyvärr så va det för molnigt så gav upp vid 13-tiden..
Åkte hem å mötte upp Cissi å Julia på utsidan.
Vi tog oss en tur te pizzerian å fick oss lite mat, satt där ute å åt.. *mys*.. :)
sen gick vi hem te Mösen tog med oss kaffe, jordgubbar & glass å satte oss på en filt på utsidan i solen (som hittat fram igen)! :)
Sen lekte vi lite kurragömma med Julia som gömde några studsbollar som vi skulle hitta.. :)

Härlig Helg!

Det blev frukost till nyhetsmorgon innan det bars iväg för å sola

Mammsen bjö mig å brorsan på jordgubbar & grädde =)

Min fina "solar-polare"  ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0