Jorasåattd!

Har vart så trött dom senaste dagarna så har inte orkat göra
så mycket efter jobbet... :/
Men idag slängde jag mig in i duschen direkt efter jobbet,
å det hjälpte mot dagens trötthet iaf.. =P
 
Kolla lite Tv, sen gjorde jag mig en tur té mamms å papps
å Molly förstås.
Blev bjuden på lite fika å sen fick vi hjälpas åt å kolla
medans papps fick klättra på taket för å försöka få in kanalerna på 
deras box...det börja med att de inte hade 5:an, så han va upp å vred på parabolen,
när han väl fick in den , ja då funka inte 1.an & 2.an, så upp tebax å sen efter d försvann
4:an...haha...ja så höll det på.. jag gav upp å åkte hem (kan ju inte göra så mkt ändå),
å när jag åkte hade de inte en enda kanal...Haha.. herrejösses, dagens teknik!!! =P
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0