En vecka senare..

Inte blivit så möe bloggande den senaste veckan, har väl inte hänt så mycket mer än att man jobbat,
kollat hockey/tv å sovit typ. :P

lördan fm gjorde jag mig en tur ner te Bergvik för lite shopping. :)
Mötte först upp Carro & Magda för en fika,.. Fick även se Helen i
förbifarten (hon skulle jobba)..
Efter fikan begav sig Magda hemåt
& jag å Carro sprang i affärerna.
Fick med mig lite fynd (rea).. :)
Och 2 par skor (stövlar)..*nöjd*. :)
På hemvägen stanna jag till i Skåre
där jag sprang in snabbt på djuraffärn å köpte en ny katt klätterställning te Gizmo (den andra e trasig).

På kvällen mös jag ner mig i soffan å kolla på Körslaget, denna gången ringde jag 10 ggr på Munkförs-kören,
å det gick ju bra för dem även denna gången, så till helgen blir det Final! :)
*Hejja Hejja*


Gizmo verka gilla den nya klätterställningen iaf :)

Snacks







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0