Idag!

Idag har man vart "ledig",
har ju tyvärr fått gå ner i timmar igen
nu, eftersom det inte finns heltids-
anställning åt mig i dagsläget.. :/
Har ju jobbat heltid ett bra tag
så det känns ju lite drygt å förlora
en massa timmar.. Men men.. :/
Försökte iaf ta kontakt med facket idag
för å kolla läget med stämpling å
så, men blev inte så möe klokare
efter detta samtalet, så jag ger upp!
Är ju inte så mkt procent mindre,
så jag bör väl klara mig.. :P

Annars har jag passat på å tvättat lite,
fixat 2 matlådor m.m..
Och nu på kvällen va jag, Cissi 
Jonas hem te mor & far å kolla
på hockeyn.
Äntligen en hemma vinst å 3 poäng! :)
Och extra glad blev jag som tippat
just 3-1 te FBKVF's hemsida. :)
Härligt!! 

Jag

Vi gotta oss med kaffe & bookelse te hockeyn.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0