Denna veckan...

 
Denna veckan har jag vart lite hurtig å tagit iaf 2 promenader.
En här i Munkerud å en ilag med Martina & Nelly i skogen (Hea). =)
 
Annars har jag försökt å vart social å umgåtts med kompisar,
fikat en dag med Martina, en dag med Madde & en dag med Cissi.
Sen kom Fisan hit igår em så då bjöd jag henne på en köpp oxå. =)
 
Fredag kväll va en lugn sådan, käka lite nyttig snacks å kolla på film.
Och igår kväll blev det partajj med brudarna; Martina & Anna..och 
snälla Linda D körde oss. =)
Va tänkt från början att vi bara skulle ut å åka bil, snurra runt i Forshaga typ,
där va både Snowstorm & Noice tror ja...
Men vi hann bara åka ett varv å sen bestämde vi att vi skulle dra té Karlstad å gå ut där.
Sagt å gjort å så blev det.
Först in på "Harrys" men där va det inte så kul tyckte vi, så vi drog vidare té "Jaguar"
där det va mer ös.. träffa på mer Munkförsingar som vi stod å dansa ilag med. =)
Innan hemfärd blev det nattamat på Donken.. =)
Hade en riktigt rolig kväll, vart mycket skratt! =)
  
Lilla Lovisa va vaken när jag va hos Madde å hälsa på i Torsdags, så 
jag fick hålla henne lite..*sötnosen*.. =)
 
Från igår ;P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0