Helgen!

I fredags åkte jag hem till <3 efter jobbet,
han bjöd på tacos..*Gött*..
Annars var det en lugn kväll i soffan framför Tv:n.. ;)
 
lördan kolla vi på Färjestad matchen, blev några öl té den,
hans bror joina oss & senare så kom även hans tjej... =)
Tvinga dom å kolla på "Körslaget" å såklart att de skulle ring på "Team Book"- Munkfors..*hehe*..
Själv ringde jag 15 ggr! =)
Och de höll sig kvar i tävlingen..*jubla*.. ;)
 
Söndan va en slappardag, åkte inte hem förrns igår morse,
eftersom jag hade tandläkartid vid 10.30 så va jag så illa tvungen, annars hade jag stannat
kvar längre...för denna veckan é jag ledig! ;)
 
 
Öl & Hockey
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0