Uppdatering.. =P

I lördags var det vääldigt lugnt, på kvällen va jag & Petra hem té Martina
& kolla på "Körslaget", Munkfors är ju med å tävlar med Anna Book. =)
Va riktigt roligt å se en massa kända ansiken på Tv:n.. ;)
Te lördan tävlar dom igen, så nu måste vi ju rösta igen, så de inte åker ut..*Hejja Hejja*:. =)
 
Söndan va en slappar dag ute i solen på balkongen (även på lördan),
sen tog jag tag lite i hemmet, tvätta å fixa lite.
Sen på kvällen kom Petra på fika, jag hade slängt ihop en äppelpaj 
som jag bjöd på.
 
Annars under veckan har man jobbat, haft APT & idag så va jag iväg
té frissan å blev fin i håret.. ;)
 
Snart helg..*längtar*!  ;D  <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0