<3

Igår va jag å hälsa på Zelda! <3  =)
Va ungefär en vecka sen sist jag såg henne, å shit va de utvecklas fort. :)
Nu va de uppe å sprang på golvet, åt välling & min lilla sötnos gick t om
på lådan..*duktig*... :)
Alla é så mysiga, så fort man satte sig ner så skulle de upp i knät
på oss.. hade några som somna i knät efter de ätit.. :))
E så kul att man får följa hennes utveckling..skulle lätt kunna sitta där i flera
timmar å bara titta på dom.. :)
 
 
Matdax 
 
Tvättar sig ;)
 
Somna i knät
 
 Mitt Hjärta smälter för denna sötnosen <3
 
 Zelda (i mitten) & 2 utav hennes systrar..*Sötnosar*.. <3
 
 Hade 4 st i knät ett tag  :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0