Stolt!

Nu kommer ett litet skrytinlägg, men jag é faktiskt stolt över mig själv.
Dels att jag kommit igång med träningen (8:e månaden nu), men dels
att jag inte har rökt på 8 månader!! 
Tog min sista cigarett vid Nyår (å det va inget Nyårslöfte)..men ni som känner mig vet att
jag slutat i omgångar men sen vart dum å börjat igen.. :P
Okej, det blev feströkning en  (!) gång i början av året, men då vart jag dålig sen oxå.. :P
Men annars har jag inte ens gjort det efter den gången, å det va feströkninga som jag trodde skulle va 
svårast.. :P
 
 


Kommentarer
Carolina

Bra jobbat gumman!,👍

Svar: Tack Vännen! 😘❤️
Anna

2014-08-13 @ 21:07:05
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0