Shoppat!

Imorse vid 10-tiden tog jag min bil å drog ner te K-stad å shoppa. :)
Börja med å springa i lite affärer inne i stan, där va det längesen jag va nu.
Har ju inte så jätte stor koll på vart alla affärer ligger, så det va 1 jag missa pga det.. men men, jag handla rätt friskt ändå.. Haha.. :)
Efter några timmar drog jag vidare till Wåxnäs å Rusta, där blev det väl bara nödvändiga saker som tvålar å sånt.. :P
Å efter det fick det bli en tur te Bergvik innan hemfärd, å där blev det oxå en del handlat.. ;P
Nöjd med allt inköp, fick mig nu 1 ny tränings-outfit..som jag va ute efter.. ;)

På väg

Tog mig råd å köpte mig en Färjestad match tröja! :)
(Lägg även märke till skalet på iphonen jag köpte oxå, en varg...som jag förknippar te FBK..hehe..)

Eftersom jag kör smurfblå bil, måste jag ju ha smurfmössa!
Haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0