Storhelgerna över...

Då börjar Nyårsdagen lida mot sitt slut.
Dessa storhelgerna har gått så fort! 

Julen firades på Juldagen med min älskade familj (eftersom mammsen jobba em på Julafton).
En mysig familjedag som avslutades med en rolig utekväll med en massa goa Tjejer! :) 

En annorlunda "Tomte".. :)

Jag

I fredags så kom äntligen mitt Hjärta hem till mig (han jobbade tyvärr hela Jul)
Vi käka lite Tacos å myste i soffan. ;)
lördan tog vi & P2 hockeybussen ner för å kolla på matchen mellan Färjestad-Modo, och Färjestad vann ju med 2-1 så vi va extra glada när vi åkte därifrån. :)
När vi kom hem te Munket igen mellanlanda vi vid pizzerian å köpte oss mat, "hungriga som vargar..tralala".. ;P
Rolig dag vart det iaf! :)

Klacken

Snart börjar d ;)



Söndan va en slappardag, tog oss ut å gjorde oss en tur te Mjönäs iaf. :)

Nyårsafton var en väldigt lugn sådan, fixa iordning 3-rätters som vi käka på dagen.

Förrätt; Räkbakelser
Varmrätt; Egna klyftpotatis & lövbit
med kall sås å sallad till
Efterrätt; chokladmousse

Enkelt & gott, och eftersom 
Hjärtat va tvungen å åka hem på kvällen (eftersom han börja jobba imorse) så fick d bli nått lättlagat.
*Saknar* <3
Kvällen blev annars lugn för min del, va ganska trött å vart frusen under dagen så det fick bli en film i soffan,
sen somna jag vid 01-tiden nån gång. :P

Idag har jag hunnit med en del trots att jag vakna sent.. :P
Har hunnit tvätta några maskiner, fikat med Cissi å hälsat på mina päron :)

Jag & min fina Molly <3


Nu väntar 2 dagars jobb sen åker jag hem till Hjärtat! <3 
Läääängtar!!! ;D








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0