Slutet av semestern..

Tjoho!
Nu har det gått ett tag sen sist jag va här å skrev.
Men har börjat komma tebax till verkligheten så har inte haft så mycké ork 
till sitta här.. ;P
Sist jag skrev var min sista vecka utav semestern, den gick otroligt fort (som alltid)   ;P
Fick iaf en bra/rolig avslutning av den med mina fina vänner  <3
 
Torsdan bjöd goa Petra mig på grillat m.m
Vi tog oss lite öl/cider till det, kvällen sluta me lite "fest". :)
fredan blev det rätt lugnt, grilla & spela kubb med friendsen här. :)
Och Lördan som jag hade tänkt skulle bli cool lugn sluta med Partajj i Ransäter. :P
Jaja, man lever bara en gång...eller..? :P
 
Här mådde vi gött ute på gräsmattan 
 
Petras fina Mintuflaska som vi kom på att vi skulle "smaka" på mitt i natta..*haha*.. :P
 
Runt denna elden har vi suttit många kväller denna sommaren *myys*  :)
 
I Ransäter fanns det ett band som uppträdde
 
....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0