Igår & Idag

Igår efter jobbet fick det bli en tur té gymmet.
Fick dra iväg själv eftersom Madde inte kunde bli med  :(
dessutom hade jag hela gymmet för mig själv den tiden jag va där! ;P
Efter gympasset blev det en tur té päronen för å byta vindrutetorkare
på bilen (köpte nya i Karlstad i lördags).
Adrian som fortfarande va kvar fixa iordning pannkakor med ost som 
vi åt innan jag åkte hem.. *mums*.. :)
 
Idag sluta jag jobbet tidigt, redan vid 15.00! :)
Blev en tur hem té Martina på fika & tarjing på eftermiddan 
Hon hade bakat sockerkaka & fixat chokladmousse, det va riktigt
gött! :D
 
 Adde fixar pannkakor :)
 
Gott!
 
Chokladmoussen Martina bjöd på..*mums*..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0