Fest hos mig...

Vill bara börja med å gratulera världens bästa Fisan som fyller år idag!! Grattis Gumman!!  =)

Igår var jag ganska sleten.. kolla på Idol-finalen, å gick å la mig i sängen för att se slutet, det gick ju bra tills de skulle ha reklam.. det börja tebax 22.25 å kl 22.35 ungefär så var det reklam.. då somna jag som en stock... vakna vid 1-tiden av att tv:n stod på.. =P .. fick kolla på interneten vem som vann... å Ola hade ringt vid 23-tiden (efter att han slutat jobbet), å jag har inte hört ett ljud...då é man att bra trött... =P

Nu längtar jag tills kvällen..då ska det bli fest..kommer lite folk hem té mig å förfestar å sen drar vi té Parken... ska bli så kul för Dzeneta kommer hit sen å henne har jag inte sett på nästan 1 år nu.. =S
Hon sover över här så vi hinner ju umgås lite imorrn oxå innan hon drar tebax té Norge.. antar att vi har en hel del å prata om.. =)

Nä nu ska jag fixa lite här hemma...

*Pözz*




Kommentarer
fisan

TUSEN TUSEN TACK!! Va gullig du är gumman min!! Älsker dej.. Pözzz



Och hoppas ni hade dä sköj i parken.. :)

2008-12-14 @ 11:47:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0