Torsdag

Torsdag redan..blidde ingen Tut-Bingo idag,
va inte så jätte sugen, plus att det såg ut som en
tornado hade varit i min lägenhet..nästan iaf.. =P
Har inte haft tid mé städning under veckan..
Mån va ju Mor & Far hit, sen kika Jonas in på kvällen
för å få tårta, på tisdan va det ju DH-kväll
å igår va jag & mamms hem té Inga-Lill å hälsa på..
Madde va ju såklart där oxå..mfl.. =)
Så idag kände jag att nu måste det städas..orka knappt va hemma
..så nu känns det bättre när det é klart.. Resten av kvällen ska jag bara va.. =P
Plocka lite syréner på Syrénvägen igår.. =)
Så fint.. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0