Alå!

Lite dålig på & uppdatera...

I fredags var jag med Annica té Karlstad, handla inget själv för jag hade inte så mycket pengar...
Fick va smakråd åt Annica istället...hon skulle handla kläder som hon ska ha på sig när hon å Pelle åker té Belgrad på "Eurovision Song Contest"... =)
Var in té Petra å fick oss kaffe innan vi drog té stan (hämta min tröja som jag glömde där förra helgen)...
På kvällen när vi kom hem så grilla jag, Carro, Annica, Cissi, Forsberg & Grumer på utsidan...
Magda, Jenny, Peter, Erik, Anna P & Norman kom oxå ut...
Blev att vi spela lite kubb oxå... =)
Var lite kallt på kvällen så vi gick upp té Håkan L, där var det fest...

image26

image27

image28

På lördan drog jag, Cissi, Forsberg, Grumer & Martin (som va chaufför) té Sunne, Play Palace...
Var nått band som var där å uppträde & så var det gratis inträde, så man trodde ju att det skulle bli mycket folk, men det var det inte... men hade ganska kul ändå.. =P

Igår (Mån) så städa jag hemma i lägenheten... å på kvällen var det meningen att jag & Annica skulle té Munken å sola, men där var det stängt... *typiskt*......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0