Äntligen! =)

                                        Tja!!


Igår var jag hem té Madde å hälsa på... vi ses ju så sällan..*tyvärr*....  :S
Hade en hel del att prata om... =)

Nu har de ju skaffat sig en hund till oxå..*söt*.....(så nu har de 2 katter å 2 hundar)... =)

image12  image13

Var hemma strax före 7 på kvällen....
Jag å Annica va ute å gick en sväng på kvällen..va gött å få komma ut lite...men tyvärr så börja det ju regna när vi precis börjat gå....men det fick gå ändå... :P

Förut var Annica å Martina här....hjälpte Martina med å sätta i hennes löshår...
Hoppas du blev nöjd nu gumman!!  =)

Äntligen har jag fått en gittar té mitt wii....*glad*...
min snälla broder hade varit té Karlstad å fått tag på ett...så nu vet jag va jag ska göra ikväll!! ...*hehe*...  =)


Ja,ja... ha det!!!



 *Pöss & Kraam*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0