Tjo!!

Ny vecka igen...

I fredags var jag med mina föräldrar té Örebro å hämta en bil.... mammsen behövde en ny bil, eftersom hennes "gamla" bara krångla...
Kom hem nån gång runt 19-tiden....
Vid 21-tiden drog jag,Magda å Grumer hem té Tony H å spela lite "guitar hero" å drack några öl...
Helen kom oxå dit lite senare... =)
Det var trevligt...men sen kände vi att vi ville hitta på nått å eftersom "Parken" var det enda som var öppet på fredan så drog vi dit...var egentligen inte så sugen på å dra dit från början, eftersom de skulle ha 120:- i inträde...
för en pub-kväll lixom.. Hallå!!.... Hade väl räckt med 60-80 kr.... men men... :S
Hade ganska kul där ändå.... :P
Jag å Magda hamna på en efterfest oxå... *hehe*...
Var nog hemma nån gång vid 6-tiden....  %)

Var ganska trött på lördan...vakna av att dörrklockan ringde vid 13.30... å där stod Stefan å Adrian....
Var bara att rycka upp sig d... var kul att de kom iaf...  =) .. ..man ser ju inte Adde så ofta... :/
Senare på kvällen så kom Carro hem té mig...vi satt å ringde runt té massa folk å hörde ifall de ville va chaufför té Karlstad, men det verka helt omöjligt....
Till slut fick vi tag på Martin, han skulle va chaufför åt Benny å Andreas å det fanns 2 platser över, så vi fick åka med... de skulle té Sunne egentligen, men vi lyckades att övertala dom och åka té K-stad istället... =)
Jag & Carro va in på "Blue Moon Bar".... där var det jätte mycket folk.... hade riktigt kul... har bara varit in där en gång innan...å det var för ett år sen typ....
De andra drog té Arena tror ja...
Hemresan var väl inte det roligaste kanske... :P
Var bara jag som va vaken å sugen på efterfest.... de andra tre låg att så gött i bakstätet å sov... :P
Var hemma nån gång efter 4..så då drog jag på efterfest till Krister där Cissi,Tjabo å Grumer mfl. var...



På söndan blev det en pizza å film (Kickin´it old skool) med Cissi å Magda.... filmen var rätt så OK... ;)

                       image10


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0