Dax att uppdatera lite kanske!? =P

Jag får skärpa mig alltså!!  *hehe*    =P

Har väl inte så jätte mycket direkt heller sen sist jag skrev.. lr ja nått kanske.. ;)
Fredan (den 25:e) så var jag här hemma på Mösen... var hem té Annica en sväng, satt ute på hennes balkong å drack några öl... sen gick vi ut på utsidan, satt lite folk vid grillplatsen, men de flesta drog iväg å en annan fick inte åka med (ingen plats i bilen!!)  =P
Så jag å några till gick hem té mig å spela guitar hero istället... men det fick la gå det oxå... ;)
Sen på lördan (26:e) vakna jag jätte tidigt redan vid 8-tiden å inte orka jag somna om (antagligen p ga värmen som var den veckan, gick knappt att röra sig i lägenheten utan att smälta bort...hehe)...
Gick över té Grumer som bjöd på kaffe, sen så gick vi hem té Jonas å satt på hans balkong å käka pizza...




Nu i helgas (fre) var jag med Carro, Camilla & Jocke té Karlstad på "Hamnfestivalen".. blev en aning besviken på arrangörerna... de hade ju fixat så "Kate Ryan" & "Basic Element" m fl skulle ha kommit dit å uppträda. det såg jag verkligen fram emot, men så avbokar de alla stora band för att det var så dåligt med folk helgen innan!!
Hallå!?.. för det betyder d väl inte att det skulle ha blivit dåligt denna helg.. kanske var mycket annat just förra helgen som folk ville ut på istället... eller vad vet jag!.. jag själv var ju på Kolsnäs så.. =P ... men men.. tråkigt var det att de ställde in d iaf... =S
Var iallafall hemma hos Martin (Jockes bror) på förfest, sen té Hamnen... å efter att de stängt drog vi vidare té "Harrys"...
Hade kul på förfesten å så, men det andra kändes som det kunde kvitta... =P




Hehe just d ja... =)  jag Carro å Camilla var inne på en toalett som hade en jättekonstig spegel.. vi såg helt koko ut.. *haha*... var ju tvugna att försöka ta kort, men det såg mycket roligare ut i verkligeheten.. *haha*..






Kommentarer
Camilla

Haa! Tror toa besöket var roligast på hela kvällen :)

2008-08-04 @ 21:00:00
URL: http://icemillan.blogg.se/
Carolina

Jag ser ju ut som en seriefigur på fotot av mig...!!! =o(

2008-08-06 @ 19:52:19
URL: http://moulooeverynews.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0