Gött Nytt År!

Idag har jag haft storbesök, Cissi å Julia va här å hälsa på förut.. =D
Har inte hunnit med å träffat dom så mycket på sistonde.. =(
Men det får det att bli ändring på Gumman!!  ;)

Ikväll ska jag hem té Martina å Daniel å fira Nyår.. Fisan å Jonas kommer dit oxå!  =D
Ska bli görsköj! ;)
Äta god mat å dricka gott å bara umgås...Sabina å Fredrik kanske skulle kika bort oxå.. =)
Få se om man tar sig hem inatt då..finns väl inte så många som är nyktra å kan köra en dag som denna.. =P
Annars får vi väl sova över på soffan.. ingé fel d heller, men det är att skönast å vakna upp i sin egen säng...

Nä nu ska jag fixa mig iordning så vi kommer iväg nån gång!

Ha en bra kväll å Gott Nytt År å god fortsättning!! 


*Pözz*











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0