Snart helg! =)

Nu börjar veckan närma sig sitt slut.. *gött*...
Har varit så trött den här veckan..inte haft ork å göra så mycket när man kommit hem från jobbet...
Men idag har jag hunnit med en hel del... kom hem runt 14.. slängde i mig lite mat, sen va jag över té Annica...
hon klippte å färga håret på mig... var väl behövligt... varit riktigt slitet... =S
Efter det var jag, Carro å Cissi té centrum å handla lite inför helgen.. ;)
Sen var jag hem té mamms å papps... Adrian var där..han åkte med mig hem en sväng... vi spela lite Nintendo wii... sen kom Stefan å hämta honom... å nu sitter jag här... =P
Känns som att klockan ska va mer än va den är... 
Nä nu ska jag ta mig nått att äta... ser fram emot morgon dagen.... *please*  vill ha fint väder imorrn!! ;)











Kommentarer
fisan

Kan inte förstå hur du kan hinna med så mycke på en dag människa..... Ja skulle dö av stress typ... :/ Ja ska hoppas på fint väder åt dej hjärtat, o ja hoppas ni får en skitsköj kväll... Sänk nåra bärs åt mej mä när du ändå ä igång.. =) puss o kram.. love you!

2008-07-18 @ 00:37:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0