Vattenkrig

Idag har jag varit i Mjönäs nästan hela dagen... legat å stekt i solen... =)
har ju varit så fint väder idag!.. Man får ju passa på nu när man är ledig denna veckan! ;)
Jag & Adrian hade vattenkrig med hans vattenpistoler en stund, sen gav vi upp å skulle spela lite boll, men då kom Stefan ut med värsta vattenpistolen..*grr*... =P
Så det var jag & Adrian emot Stefan.. *haha*... barn på nytt lixom... men det var kul... märks att man inte har den bästa konditionen iallafall... blev helt slut efter all springning så jag gav upp...*hehe*....

Kom hem för en liten stund sen... ska sätta mig ute på balkongen en stund nu tror ja....   ;)


*Tjipp Tjipp*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0