En dag på nya jobbet

Tjabba!

Idag gick jag upp tidigt, redan vid 06.15... =P
Vid 8-tiden drog jag té Sunne... skulle té mitt nya sommarjobb..
fick lite kläder å en rundtur m.m... sen fick vi provköra bilarna... =)
Allt gick bra, å det verkar roligt, så nu har man nått å se fram emot... ska bli så kul å prova på nått nytt... =D
Var kvar till klockan 15...
sen drog jag direkt hem... var tvungen att ta en kalldusch när jag kom hem.. é ju så varmt ute..
men nu ska man inte klaga på värmen... men det skulle inte varit fel med ett dopp i en sjö lr nö....
men det får det bli imorrn istället, då ska jag, Carolina å Annica dra iväg té stranden å sola & bada....  =P
Var bort en sväng till Martina förut, sen var jag hem té mamms å papps med bilen som jag lånat...
Sen for jag hem å nu på kvällen har man sett på film... ;)


Varit med om en hel del denna dag...*hehe*:..
Jaja, nä nu ska jag sova.... =)



                  *Bye*





Kommentarer
Anonym

Fan va du hinner me mycke på en dag... =) skulle ja aldrig hinna...fick ja nog stressa ihjäl mej =) pöss

2008-06-16 @ 18:20:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0