Helgen är över...

I fredags var jag i Mjönäs å sola nästan hela dagen...
På kvällen när jag kom hem så var jag, Carolina & Cissi té centrum å handla mat..
Vi grilla på utsidan.. var en massa folk ute när vi kom.... blev lite kubb-spel efter maten oxå.. =)
Gick å la mig ganska tidigt..för en gång skull... =P

image103

image108

image109

Gick upp tidigt på lördan å drog té Mjönäs å sola då oxå... Stefan å Adrian kom å hämta mig, sen drog de té Ekshärad på marten... Var hemma vid 17.30-tiden... gjorde mig iordning sen gick jag å Carro bort té Krister &:co...
var där till klockan 22, sen kom Cissi å Magda å hämta oss å körde oss té Sunne (Kolsnäs)...
"Starboys" var där å uppträdde, såg dom bara en liten stund, var inne på discot mestadels av kvällen/natten... =)
Hade riktigt skoj... =)
Hoppas Carolina hade det oxå.. har inte kunnat prata nått med henne idag (hon har varit dålig)... =S





Nu på kvällen har jag, Cissi, Magda å Helen grillat *igen* ,hemma hos Helen... =)
Forsberg kika in oxå efter att han kommit hem från Ålandsresan... så jag har nästan precis kommit hem, så nu ska jag sova, klockan börjar bli mycket... vill ju inte sova bort hela dagen imorrn... =P

   



*Natti Natti*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0