Målat..

                                                                       Tjena!

                                              




Igår (ons) var jag i Mjönäs nästan hela dagen... hjälpte mamma å måla deras friggebod som de har fått upp... var ju bara grundfärgen som skulle på nu.. sen blir det samma färg som på huset... Jonas hade varit där nån dag tidigare å hjälpt till.. men det var 2 väggar kvar, så de tog jag å mammsen..dessvärre så räckte inte färgen till.. men nästan iaf.. =P
Hade ganska tur med vädret..kom bara några droppar regn..åskan mullra lite men var ingen större fara (*puh*..hatar åska) 

                                               


Idag så har jag äntligen fått pengar från A-kassan... har inte fått en krona utav dem sen i december.. =(
Har bara krånglat... är en lång historia som jag inte orkar skriva ner... =P
Så idag har jag handlat massa mat... slipper gå hungrig!!   =P

Fick pengar till en digitalkamera av mina föräldrar idag..(sen födelsedagspresent)... så jag var till "Euronics" här i Munkfors å köpte mig en..  =)
har velat ha en länge nu..så nu slipper jag skämmas på fester m.m med mina engångskameror...*haha*..
Kanske inte var den bästa sorten jag fick tag på (vad vet jag).. den var iaf fin (rosa, det du Fia..din favoritfärg!..*haha*..)
den duger åt mig iaf..den var inte så dyr heller, å så fick jag ett minneskort m.m för ett billigt pris... =)
Så nu ni mina vänner får ni se upp, jag kanske finns i buskarna som en paparazi å tar kort när ni minst anar det! =P
*hehe*.. närå, skämt å sido!   ;)

                        



Ja,ja.. jag får väl ta massa kort imorrn kanske å lägga in här... har inte hunnit ta så många kort idag... man har ju haft annat för sig... ;)


Kommentarer
Camilla

Vilket fint kort på dej! Hoppas allt är bra. Hör av mej nån dag, inte pratat med dej på evigheter ju :(

2008-06-13 @ 21:06:04
URL: http://icemillan.blogg.se/
Fisan

=) den va fin...trots att den va rosa =) Hoppas första dagen på jobbet varit bra... pöss pöss

2008-06-16 @ 18:18:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0