Sola & Bada

Idag har jag, Carolina & Annica varit till Lillsjön å solat & badat...
Åkte rätt så tidigt var där runt 10.30... var bara vi där när vi kom dit... senare dök det upp mera folk..
Hade med oss varsin solstol, tog med dem ut på bryggan å la oss... var riktigt nice.. =)
Vi våga oss ut i vattnet oxå, årets första dopp, var inte så kallt..   =D
Åkte hem strax före 15.. jag å Carro gick bort té "Punkten" å köpte oss glass...
sen träffa vi på Cissi,  Forsberg, Jonas å Magnus på utsidan Mösen, de skulle käka lite mat, så jag höll dem sällskap (hade ingen större lust å sitta inne i en lägenhet).. även de skulle té "Punkten" å få sig glass, så jag blev med dit en gång till...*hehe*... men blev ingen mer glass... =P






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0