Ett år äldre.. =P

Igår var det min födelsedag.. så nu har man fyllt 24 år..!
Börjar bli gammal.. =P .. *haha*...
Vid 11-tiden kom mamma, drack kaffe å åt tårta.. *mums*...
fick dessa fina rosorna av henne! =)

image80

Senare kom Carolina..så då blev det kaffe å tårta igen... även pappsen dök in....  =)

På kvällen blev jag med Jonas å Forsberg på en promenad... gick runt forsen... tog lite bilder:

       

       

Vid 21-tiden kom Cissi en sväng... sen dök Tjabo å Claes in oxå...
blev mycket tårta ätande igår...  =P
Mer blir det väl té fredan när mormor å min kusin kommer...  =)

Idag har jag å Martina varit ute på en springtur.. hon kom & hämta mig vid 11-tiden...
Efteråt blev hon med upp té mig.. drack kaffe å åt smörgås (hann inte äta frukost innan vi drog iväg)...

Imöra ska man té H-fors igen (arbetsförmedlingen)... *tråkigt*...  =S
Gött ska få jobba fler veckor nu under sommaren... fick ett samtal förut... =)

Längtar té helgen.. då blir det fest... Kolsnäspremiär.... =)
Hoppas att det kommer bli fint väder bara... har hört att det ska bli d iaf... =)
Har bjudit hit lite folk.. kanske man kan grilla oxå om det är fint ute....  ;)





Kommentarer
Anonym

grattis!

2008-05-22 @ 13:27:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0