Kil

Tja!!

Idag gick jag upp vid 7.30... var med mammsen té Kil... gick av vid min kusin Åsa & hälsa på först...
När jag kom dit gick vi ut å gick med hennes hund, sen så satte vi oss ute på hennes veranda å njöt av solen, den lilla stund som den var framme.. lr ja några timmar iaf...  =P
Vi fick ju även nått att vila ögonen på en liten stund... *hehe*...   ;)
Sen gick vi vidare hem té mormor, där fick vi oss mat, glass å kaffe... nästan så man kunde rulla hem... *haha*...  =D

Imorrn ska man té Hagfors arbetsförmedling... *suck*... tur att Martina oxå är med på det där...   ;P
Efter vi varit där så ska jag med Martina té Torsby...hon ska fixa sig ett pass....  =)
Få se om man hinner med en liten springtur imorrn kväll oxå....  =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0