Kolsnäspremiär

Tja!!

Var ett tag sen jag skrev sist... *again*.. hehe

Nä men i torsdags så var jag å Martina té arbetsförmedlingen... blev med henne hem efteråt, hon fick bjuda mig på kaffe... =)

På fredan var jag hem té mamms å papps... mormor å min kusin Åsa kom å fira mig...
Åt mat, drack kaffe å tårta såklart.... =)
Sen blev Åsa med mig hem.... fick ju en vinflaska av henne i present så den "provsmaka" vi... =P
spela lite guitar hero oxå..... sen kom Cissi, Forsberg å Magda hit en sväng....
Gick bort té Krister senare... var fest där..... kom hem alldeles för sent på natten...
var ju meningen att det skulle va lugnt på fredan.. men icke.. =P
Jaja, jag hade trevligt iaf.. é ju inte så ofta jag å Åsa tar ett kalas... ;)

På lördag kväll förfesta vi hemma hos mig... kolla lite på "Eurovision song contest"...
gick ju ingé bra för Sverige...  =(
Sen drog vi té Sunne.. var ju Kolsnäspremiär.... =)
hade riktigt kul... vi tog "några" kort under kvällen..: 

       


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0