Lugn helg..

I fredags blev det en springtur med Martina & Carolina....
Va gött å få komma ut....vi hade riktigt tur, för precis när vi satt oss i bilen å var på väg hem så börja det spöregna.. =P
På kvällen kolla jag & Cissi på hockey.... gick ju ingé bra för Sverige... inte ens brons fick dom... =S

På lördag kväll så kolla jag, Carro, Magda & Helen på film...
På natten var jag å hämta Jonas i Hagfors.. han hade varit té parken.... fick med mig Cissi & Grumer så slapp jag åka helt själv... var ju inte så roligt väder å åka i heller.. fick en chock på morgonen när jag gick upp, det snöade ju ute.. sen var det rätt så kallt på natten å så åker man med sommardäck.. men det gick bra iaf.. =)

image77

  Snöar i Maj!! 




Igår kväll var jag hem té Helen... Magda kom oxå dit ,efter att hon slutat jobbet....
Vi käka pizza å såg på film "Förtrollad"... söt film... =)

image78

Idag är det ju oxå roligt väder..*Not*... haglar ute... =(
Hoppas det ger sig snart, så man kan ta en springtur idag oxå...   ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0