Rolig helg!! =)

Tja!!

På Valborg satt vi hemma hos Magdalena å förfesta... det var jag, Martina, Helen å Cissi mfl..
Drog sedan till parken... hade kul, fast det var inte så jätte mycket folk.. hade tydligen varit mycké folk på Munken iaf.. Blev även efterfest på Järngrisen en liten stund...

På fredan var det tänkt att det skulle ha blivit lugnt, men då kom jag, Carro å Magda på att vi skulle dra té Sunne "Play Palace" på 250 Kg Kärlek... haha.... Trodde det skulle va mycket folk även där, men det var det inte... men jag hade kul iaf... =)
Vi satt hemma hos mig innan å förfesta... blev lite Guitar Hero & bowling (wii)..   =)
Claes va snäll å ställde upp som chaufför...
 

  

     




Var lite segt på lördan, men folk lyckades få med mig till Sunne på bowling ändå...
Det var jag, Cissi, Stefan, Grumer & Stefan K som var iväg...
Å som vanligt så é man ju inte så jätte bra på bowling.... fick iaf 1 strike... *hehe* ...

     

Efter bowling drog vi hem till mig en stund, sen gick vi vidare té Krister...där spela de kort...
En del utav oss spela Guitar Hero istället...han hade 2 guitarer så det var lite roliga när man kunde spela emot varandra... =)

 


Nä nu måste jag avsluta här... Cissi kommer hit vilken sekund som helst... kaffe-time... =)


Ha d!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0