Sola

Tjo!

Igår var jag å Annica hem té mamms å papps å låna gräsmattan (sola)...  B-)
Kom dit vid 10-tiden... hon drog hem vid 13, jag stanna kvar...
Cissi gick av  i Mjönäs när hon åkte hem med bussen (efter jobbet)...  =)
Åkte hem té Munkfors vid 18-tiden... var té ICA å handla lite mat, så när vi kom hem gjorde vi oss sillröra med färskpotatis.. *mums*... Kolla på "Speed" som gick på tv6...var ett tag sen man såg den filmen.. =)

                                                       image102


Idag så är jag oxå hos mamms å papps å solar... får ju passa på nu.. inte långt kvar tills man börjar jobba... =P
Få se om man kanske ska grilla ikväll...om det är fler folk som är sugna på d.... Jag vill iaf!!  ;)
Nä nu ska jag gå ut igen...  ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0