Tisdag...

...Poff, va fort dagarna går... =S

I fredags var jag hem té Annica efter jobbet å fika å kolla in huset som hon å Pelle har skaffat sig.. måste säga att de fått iordning väldigt fint.. blir en aning avundsjuk.. vill oxå bo i hus!!  =P
.. sen va jag hem té mamms å papps med bilen som jag lånat.. Stefan å Adrian kika in dit oxå... åkte med dom té Munkfors..
På kvällen var jag hem té Annica..*igen*.. Anna Persson var där oxå.. drack nån öl med dom å satt å tarja...
sen gick vi vidare té Anna å Peters "nya" (Annicas gamla) lägenhet...
De håller ju på å renoverar i köket m.m... blir nog oxå bra när det blir färdigt.. ;)
Sen gick vi tebax té Annica en stund... *puh*..väldigt spring fram å tebax... tur att det inte är så långt.. =P .. *hehe*:..

På lördan var jag hem té Carro på kaffe.. Magda kika in en sväng oxå.. =)
Sen gick jag hem å städa i lägenheten.. tråkigt värre... =P
kvällen blev det filmen:






Kommentarer
fisan

hahahaha...håller på o garvar ihjäl mej här...hahaha...."rann att dåligt där du".... jävlar vilken humor ja har... :) saknar dej gumsan..puzz

2008-10-23 @ 17:37:01
Anna

Haha, ja verkligen... sen är väl en annan släkt med bror sin.. "pettson-kommentar" vettu... =)

Vi får försöka ses under veckan nu gumman.. //Kraam

2008-11-03 @ 13:21:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0